Известие

Collapse
No announcement yet.

33 - Проблем с бензиновата помпа

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • 33 - Проблем с бензиновата помпа

    Здравейте колеги,

    онзи ден се блъснах челно и спря да ми работи бензиновата помпа. Премерих с мултицет дали има ток на двата полюса на помпата но няма. Проверих всички бушони, които успях да намеря но няма изгорял. Ако някой може да помогне нека да пише.
    Благодаря предварително!

    Колата е Алфа 33 1.4 пълен инжекцион 94 г.
    33 1.4i 94` Trofeo

  • #2
    под шофьорската седалка отпред има бутон който ти спира бензина като се удариш. натисни го и си ок.

    ПП. сега видях че си с 33, а не 145. при теб май няма такъв.
    Last edited by kolev; d.m.y г., 18:25.
    точка

    Comment


    • #3
      може да се прецакала от удара , или да е прекъснало захранването

      Comment


      • #4
        Виж да не си откъснал някой от кабелите на релетата за помпата.Намират се отпред в коша,до акумулатора.Две релата са погледни дали не е нещо при тях.
        Alfa Romeo 33 SW 1.7 16v - Няма я вече.
        Alfa Romeo 155 1.8 8v TS - и нея
        Alfa Romeo 156 1.9 jtd 8v '02

        Comment


        • #5
          Първоначално публикувано от kolev Покажи съобщение
          под шофьорската седалка отпред има бутон който ти спира бензина като се удариш. натисни го и си ок.

          ПП. сега видях че си с 33, а не 145. при теб май няма такъв.
          Проверих и няма такъв бутон за съжаление.
          Дали е възможно компютъра да е дал някаква грешка и да не може да се оправи без диагностика ?
          33 1.4i 94` Trofeo

          Comment


          • #6
            Ако има грешки на компютъра можеш да ги изчистиш като откачиш акумулатора за десетина минути,обаче ако има нещо,което да ги прави тези грешки ще почне пак да ги трупа до следващото минаване в авариен режим
            П.С провери релетата дето ти казах.
            Alfa Romeo 33 SW 1.7 16v - Няма я вече.
            Alfa Romeo 155 1.8 8v TS - и нея
            Alfa Romeo 156 1.9 jtd 8v '02

            Comment


            • #7
              Сам няма как да замериш с мултицет,дали идва напрежение на помпата.когато подадеш контакт,след 4-5 секунди,ако не се е развъртял мотора,спира напрежението и на помпата и на дюзите и на бобините.За това ти трябва и втори човек.Започни от двете релета,както ти каза колегата.Първо премери дали има напрежение на клема 30.Направи го задължително с пробна лампа ,а не с мултицет.С него може да си сигуредн само,че няма.После се увери,че релетата вклчват при подаване на контакт.После минаваш при помпата.Първо замери дали идва масата.Може да замериш и помпата.Трябва да дава съпротивление в порядъка на части от ома до 3-4.Виж тия неща и пиши какво става.
              Внимавай много с релетата.Те не са като обикновените и замяната им с такива побърква компа.
              На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
              Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

              Comment


              • #8
                На таблото с бушоните ако не се лъжа имаше още 2-3 релета като това за бензиновата помпа и могат да се заменят.Поправете ме ако греша,ама така ми се стори като ги гледах.
                Alfa Romeo 33 SW 1.7 16v - Няма я вече.
                Alfa Romeo 155 1.8 8v TS - и нея
                Alfa Romeo 156 1.9 jtd 8v '02

                Comment


                • #9
                  Веднага ще те поправя и ще се уточня.Релетата с 5 крачет са главно два вида.При първия имаме нормално отворена и нормално затворена клема-87 и 87а.При Втория,както са главните релета за нашите морги, двете исходни клеми са само 87.Тоест нормално отворен.При включване на релето се подава напрежение и на двете клеми.
                  има и други разлики и то много важни.При някои модели,клема 30 не е от долу,тоест на една линия с 87,а на мястото на 85.
                  Дгугото,което е много важно,всички релета,които се управляват от транзистори имат по един шунтиращ доид на намотката на релето.То щунтира тока,който се индуцира при включване и изключване,а той е и със сериозен волтаж.може да достигне до около 150 волта.
                  Това е во кратце.Има и други важни различия.
                  На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
                  Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

                  Comment


                  • #10
                    Мерси за пояснението
                    Alfa Romeo 33 SW 1.7 16v - Няма я вече.
                    Alfa Romeo 155 1.8 8v TS - и нея
                    Alfa Romeo 156 1.9 jtd 8v '02

                    Comment


                    • #11
                      Значи релетата незнам как да ги проверя дали работят. На клема 30 има напрежение и на двете релета.
                      Бензиновата помпа я проверих пак, като закачих една крушка на двата полюса на помпата и гледах докато давам на контакт дали свети и не свети.
                      33 1.4i 94` Trofeo

                      Comment


                      • #12
                        Първоначално публикувано от mordohy Покажи съобщение
                        Внимавай много с релетата.Те не са като обикновените и замяната им с такива побърква компа.
                        Не те разбрах. Какво имаш в предвид ?
                        33 1.4i 94` Trofeo

                        Comment


                        • #13
                          Това,което писах по-горе.Те са с шунтиращ диод.Бих ти препоръчал да извадиш релетата и да подадеш последователно ток на клемите 87.няма да сговниш нищо.просто ако проблема е в релето-помпата ще заработи.Пак провери дали идва масата на помпата.Там до релетата има и един бушон.Освен това на на една от клемите 85 или 86 идва директен плюс.Релетата се управляват по минус от компа.Тръгни по реда,който ти описах о-горе и ще го хванеме проблема
                          На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
                          Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

                          Comment


                          • #14
                            Подадох плюс на клема 87 (тази която се пада в средата) на релето, което има бушон на него и помпата тръгна. Какво означава това?
                            33 1.4i 94` Trofeo

                            Comment


                            • #15
                              Ако включват релетата-преебани са,но повероятно е да е контактния ключ.Провери ли,когато дадеш на контакт,дали идва напрежение на една от клемите-85 или 86.Не си спомням коя точно,но едната трябва да има плюс,както и 30.Ако няма е ключа.Ако има отиваме към захранването на компа.Ще ти пъсна и ЛС
                              На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
                              Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

                              Comment

                              Working...
                              X